list Baza tekstów »Skuteczność:przeciętna
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:pozytywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?

Ten popularny slogan, często używany jako tekst na podryw, charakteryzuje się odważnym i prowokacyjnym podejściem, mającym na celu intrygowanie rozmówcy. Wykorzystuje on odniesienie do spowiedzi, aby w zawoalowany sposób zasugerować możliwość wspólnego, grzesznego doświadczenia. Jego głównym celem jest sprowokowanie reakcji i otwarcie drogi do dalszej, śmiałej interakcji, która mogłaby dostarczyć "powodu" do przyszłego wyznania. Jest to zagranie na granicy żartu i poważnej propozycji.

Powiedzenie: „Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?”, zostało aktualnie ocenione na 2 gwiazdki w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: przeciętna.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: pozytywny wydzwięk i skomentowano go 0x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
  • 6581906edbdc3
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close