| list Baza tekstów » | Skuteczność: | przeciętna |
| flutter_dash Przetestowano | Wydźwięk: | pozytywny |
| lock_open Publiczny | Efektywność: | marginalna |
Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?
Ten popularny slogan, często używany jako tekst na podryw, charakteryzuje się odważnym i prowokacyjnym podejściem, mającym na celu intrygowanie rozmówcy. Wykorzystuje on odniesienie do spowiedzi, aby w zawoalowany sposób zasugerować możliwość wspólnego, grzesznego doświadczenia. Jego głównym celem jest sprowokowanie reakcji i otwarcie drogi do dalszej, śmiałej interakcji, która mogłaby dostarczyć "powodu" do przyszłego wyznania. Jest to zagranie na granicy żartu i poważnej propozycji.
Powiedzenie: „Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?”, zostało aktualnie ocenione na 2 gwiazdki w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: przeciętna.
Według badanych w odbiorze ma on raczej: pozytywny wydzwięk i skomentowano go 0x.
Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.
Czy stosowanie więc powiedzenia: „Byłaś ostatnio u spowiedzi? Nie? A chcesz mieć powód?”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.
| Podaj Twoją ocenę: Dokonaj oceny przyciskiem |
|
|
