list Baza tekstów »Skuteczność:zerowa
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:negatywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Hej, masz latarkę? Bo zgubiłem się w Twoich oczach...

To próba zwrócenia na siebie uwagi, ma na celu wywołanie pozytywnej reakcji, bazuje na komplementowaniu wyglądu, konkretnie oczu. Osoba używająca tego zwrotu sugeruje, że wzrok adresata jest tak urzekający, że można się w nim zgubić, potrzebując pomocy w odnalezieniu drogi. Jest to lekki, żartobliwy sposób na rozpoczęcie rozmowy, ma charakter flirtu, celem jest zaintrygowanie rozmówcy. Powiedzenie ma na celu pokazanie zainteresowania, wywołanie uśmiechu, może być odebrane jako banalne, jednak w odpowiedniej sytuacji bywa skuteczne. Jego efektywność zależy od kontekstu, poczucia humoru adresata, a także od osoby, która je wypowiada.

Powiedzenie: „Hej, masz latarkę? Bo zgubiłem się w Twoich oczach...”, zostało aktualnie ocenione na 0 gwiazdek w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: zerowa.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: negatywny wydzwięk i skomentowano go 0x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Hej, masz latarkę? Bo zgubiłem się w Twoich oczach...”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
  • 6581906ec56b5
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close