list Baza tekstów »Skuteczność:przeciętna
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:pozytywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Lecę na Ciebie tak jak na torebki w Lidlu.

To humorystyczne porównanie, odwołuje się do powszechnego zjawiska, jakim jest popularność limitowanych ofert w sieci sklepów Lidl, zwłaszcza torebek, ten nagły wzrost zainteresowania, połączony z elementem pożądania, zostaje w żartobliwy sposób przeniesiony na relacje międzyludzkie, wyrażając silne zauroczenie, ma zabawną formę, sugeruje intensywne uczucie, które pojawia się nagle, tak jak kolejka po wspomniane produkty, podkreśla też pewną dozę szaleństwa, związanego z pożądaniem, cała fraza ma na celu rozbawić rozmówcę, ale jednocześnie wyrazić zainteresowanie jego osobą, jest to lekki i niezobowiązujący sposób na rozpoczęcie flirtu, bazujący na aktualnych trendach i obserwacjach społecznych, celem jest wywołanie uśmiechu i zbudowanie pozytywnej atmosfery, a także pokazanie dystansu do siebie.

Powiedzenie: „Lecę na Ciebie tak jak na torebki w Lidlu.”, zostało aktualnie ocenione na 2 gwiazdki w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: przeciętna.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: pozytywny wydzwięk i skomentowano go 0x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Lecę na Ciebie tak jak na torebki w Lidlu.”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
  • 6581906f0c6da
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close