list Baza tekstów »Skuteczność:zerowa
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:negatywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Bolało jak wpadłaś/eś mi w oko, aż musiałem/am kupić krople do oczu.

To popularne powiedzenie, często używane w kontekście flirtu, bazuje na humorystycznym, dosłownym odczytaniu metaforycznego wyrażenia. Sugeruje ono, że czyjaś uroda lub wygląd jest tak uderzający, iż wywołuje fizyczne, choć oczywiście przesadzone, dolegliwości. Jest to próba nawiązania kontaktu poprzez komplement, który jednocześnie bawi i zaskakuje odbiorcę swoją nieoczekiwaną interpretacją codziennego zwrotu. Stosowane jest jako lekki i żartobliwy sposób na zwrócenie na siebie uwagi, często z intencją przełamania lodów i rozpoczęcia rozmowy. Jego skuteczność polega na połączeniu pochlebstwa z dowcipem, co ma rozładować potencjalne napięcie i stworzyć przyjemną atmosferę.

Powiedzenie: „Bolało jak wpadłaś/eś mi w oko, aż musiałem/am kupić krople do oczu.”, zostało aktualnie ocenione na 0 gwiazdek w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: zerowa.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: negatywny wydzwięk i skomentowano go 2x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Bolało jak wpadłaś/eś mi w oko, aż musiałem/am kupić krople do oczu.”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
Lista opublikowanych komentarzyOceń
Zaraz dostaniesz tak, że będzie tam jeszcze LIMO
ilość ocen: 1
Zajebiste
ilość ocen: -1
  • 6581906eb3fda
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close