list Baza tekstów »Skuteczność:zerowa
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:negatywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Napijesz się piwka? Tak? To idź kup cztery ja już grzeję loże.

To powiedzenie stanowi popularny slogan na podryw, wyróżniający się bezpośredniością i żartobliwym tonem. Zaczyna się od niewinnego pytania o napój, lecz natychmiast przechodzi do asertywnego polecenia i śmiałej sugestii dotyczącej przygotowania intymnego miejsca. Celem jest błyskawiczne skrócenie dystansu, zapraszając do prywatnej atmosfery. Jest to strategia flirtu, łącząca humor z odważnym zaproszeniem, pomijająca wstępne etapy. Mówiący zakłada pozytywną odpowiedź, nadając frazie pewny i zdecydowany charakter, co sprawia, że jest to efektywne narzędzie do szybkiego nawiązywania relacji.

Powiedzenie: „Napijesz się piwka? Tak? To idź kup cztery ja już grzeję loże.”, zostało aktualnie ocenione na 0 gwiazdek w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: zerowa.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: negatywny wydzwięk i skomentowano go 0x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Napijesz się piwka? Tak? To idź kup cztery ja już grzeję loże.”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
  • 6581906ec8627
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close