list Baza tekstów »Skuteczność:przeciętna
flutter_dash PrzetestowanoWydźwięk:pozytywny
lock_open PublicznyEfektywność:marginalna

Jesteś jak WiFi, bo chce być Ciebie jak najbliżej!

To wyznanie, choć osadzone w nowoczesnej technologii, wyraża pragnienie bliskości, jest to próba nawiązania kontaktu, podkreślająca atrakcyjność osoby, do której jest skierowane. Używa porównania do wszechobecnego WiFi, z którym każdy chce mieć silne połączenie, co sugeruje pożądanie i fascynację. Slogan ten ma charakter żartobliwy, ale jednocześnie komplementujący, licząc na pozytywną reakcję i zbudowanie pomostu w relacji. Jest to lekka forma wyrażenia zainteresowania, wykorzystująca współczesne skojarzenia, mająca na celu wywołanie uśmiechu i rozpoczęcie rozmowy, bez zbędnej powagi. Całość opiera się na grze słów, wykorzystującej popularność technologii bezprzewodowej, aby w sposób nieszablonowy wyrazić swoje uczucia, to propozycja zbudowania relacji opartej na wzajemnym przyciąganiu i bliskości.

Powiedzenie: „Jesteś jak WiFi, bo chce być Ciebie jak najbliżej!”, zostało aktualnie ocenione na 2 gwiazdki w naszej 5 stopniowej skali ocen. Na podstawie wszystkich zgromadzonych ocen można uznać, że skuteczność go oceniana jest jako: przeciętna.

Według badanych w odbiorze ma on raczej: pozytywny wydzwięk i skomentowano go 1x.

Dodatkowo badani internauci ocenili jego efektywność jako: marginalną, bo może czasem zadziałać, ale raczej nie sprawdzi się w podrywie, bo efekt będzie raczej odwrotny od zamierzonego.

Czy stosowanie więc powiedzenia: „Jesteś jak WiFi, bo chce być Ciebie jak najbliżej!”, ma sens? To najlepiej zawsze zweryfikować we własnym zakresie, ale warto posiłkować się także opiniami internautów.

Podaj Twoją ocenę:
Dokonaj oceny przyciskiem
Lista opublikowanych komentarzyOceń
Polecam wyrwalem na to moja żone
ilość ocen: 1
  • 6581906f283c5
cookie Cookies, zwane potocznie „ciasteczkami” wspierają prawidłowe funkcjonowanie stron internetowych, także tej lecz jeśli nie chcesz ich używać możesz wyłączyć je na swoim urzadzeniu... więcej »
Zamknij komunikat close